Jira Service Desk - Webinar

Oversigt

Webinar

30. apr. 2019


Tirsdag d. 30. april 2019

Start 14.00

Eventet afholdes online


Måske er du bruger af eller kender Atlassians Jira og Jira Software, men kender du Jira Service Desk?

I dette Webinar gennemgår vi Jira Service Desk og kommer ind på funktioner og fordele i produktet. Vi viser, hvordan et setup kan se ud og demonstrerer nogle af de mange af muligheder der er med Jira Service Desk, både som ITSM-system og til ekstern support. Herunder også samspillet med Atlassian Confluence til intern knowledge base og ekstern dokumentation.

Tilmeld dig her, det er gratis at deltage.
Det kræver ikke specielt kendskab til Jira Service Desk eller andre af Atlassians produkter at deltage.

Webinaret afholdes af vores Atlassian-konsulenter Daniel Hostrup Eriksen og Thomas Peter Berntsen.

Daniel Hostrup Eriksen

Daniel Hostrup Eriksen

Daniel er projektleder og Atlassian-konsulent, ligesom han assisterer med den daglige administration af virksomheden.

Thomas Peter Berntsen

Thomas Peter Berntsen

Thomas er indehaver af Translucent og arbejder som bl.a. systemarkitekt, udvikler, forretningskonsulent, designer og idéudvikler