Vi har gennem længere tid gået med tanken om at få delt noget af alt den viden, som vi har opbygget igennem de sidste 14 år som Atlassian Solution Partner. Tankerne er nu gjort til virkelighed og det er blevet til en række webinarer i den nærmeste fremtid.
Det første er på programmet nu, hvor vi vil kigge nærmere på Jira Service Desk. Vi har gennem årene arbejdet med mange forskellige opsætninger af Jira Service Desk, både som nye installationer og i allerede igangværende instanser. I de tilfælde hvor vi er kommet ind over en igangværende implementering, har det ofte været med et ønske om at få endnu mere ud af de muligheder som produktet tilbyder. Derfor vil vi i dette webinar gennemgå et udvalg af de muligheder produktet indeholder og hvordan man kan bruge det i samspil med andre af Atlassians produkter.
De to næste webinarer er også på tegnebrættet og vil blive offentliggjort snarest. Her planlægger vi f.eks at gå i dybden med den mere avancerede del at Jira Service Desk, med opsætninger af automatik og flows. Senere vil vi kigge på Atlassian Portfolio og komme ind på, hvilke muligheder og fordele det kan give. Vi er åbne for forslag og input, så kontakt os endelig hvis du har input eller ønsker til fremtidige webinarer.
Har du/I lyst til at deltage, så er det helt gratis. Læs mere og tilmeld her.
Husk også at følge os på Facebook og LinkedIn!